مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 17:352021-12-20سياسي

افراد بی تعهد نباید مدیر شوند/دخالت نماینده مجلس در عزل و نصب ها خطای بزرگی است


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در جمع شورای وحدت اصولگرایان نصایحی کرد از جمله این که هیچ فرد بی تعهدی نباید مدیر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج آیت الله سید نصیر حسینی در نشست با شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دغدغه مندی برای دین و کشور ارزشمند است اظهار کرد: از کلمه شورای وحدت مشخص است که مسئولیت بزرگی در برای وحدت در جامعه به دوش می کشید.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: از شما درخواست داریم که در این راستا عزم جدی داشته باشید و از فکر و اندیشه همه کسانی که به دنبال توسعه کشور و استان هستند استفاده کنید.

وی با تاکید بر این که ظرفیت های زیادی در حوزه های مختلف سیاسی؛ اجتماعی؛ اقتصادی داریم اما به دلیل عدم وحدت سرمایه های انسانی در حوزه های مختلف دچار ضربه شده اند گفت: به همین دلیل است که نمی توانیم در بحث مدیریت ها با سرعت تصمیم بگیریم.

این استاد حوزه های علمیه گفت: با اختلافات سلیقه با مشکلاتی روبرو می شویم که خسارت بار بوده و فرصت ها را از دست ما می گیرد و موجب فرصت سوزی می شود اگر وحدت شکل بگیرد مشکلات کمتر خواهد شد.

وی گفت: جریاناتی که دغدغه توسعه استان را داشته و دلسوز نظام و انقلاب هستند باید همه وارد میدان شوند و مناصب را به دست بگیرند خسارت هایی که همواره دیده ایم از بابت انسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد بی تعهد نباید مدیر شوند/دخالت نماینده مجلس در عزل و نصب ها خطای بزرگی است

افراد بی تعهد نباید مدیر شوند/دخالت نماینده مجلس در عزل و نصب ها خطای بزرگی است