مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 16:502021-12-20بين الملل

یک اسیر فلسطینی انتقام حملات اخیر به بانوان اسیر در زندان های اسراییلی را گرفت


دفتر اطلاع رسانی امور اسرای فلسطین اعلام کرد که یکی از اسرای فلسطینی برای گرفتن انتقام حملات وحشیانه اخیر به بانوان اسیر فلسطینی در زندان دامون، - دفتر اطلاع رسانی امور اسرای فلسطین اعلام کرد که یکی از اسرای فلسطینی برای گرفتن انتقام حملات وحشیانه اخیر به بانوان اسیر فلسطینی در زندان دامون، به یک افسر اسراییلی در زندان اسراییلی نفحه حمله کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی اعلام کرد که یک افسر صهیونیست به ضرب چاقو زخمی شده است.

شبکه المیادین گزارش داد که این حادثه در داخل زندان صهیونیستی نفحه رخ داده و هرج ومرج و آماده باش نظامیان اشغالگر را به همراه داشته است.

از سوی دیگر، رسانه های عبری زبان گزارش دادند که این اسیر فلسطینی با سلاح سرد به این افسر اسراییلی حمله و او را مجروح کرده است.

دفتر اطلاع رسانی امور اسرا از ملتهب شدن اوضاع در تمامی زندان های اسراییلی خبر داده است.

دفتر امور اسرای فلسطین تأکید کرد که حمله به افسر اسراییلی در زندان نفحه برای گرفتن انتقام حملات وحشیانه اخیر به بانوان اسیر فلسطینی در زندان دامون بود.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسیر یوسف طلعت المبحوح ساکن جبالیا در شمال نوار غزه و از اسرای جنبش حماس با یک وسیله تیز و برنده به افسر اسراییلی در زندان نفحه حمله ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک اسیر فلسطینی انتقام حملات اخیر به بانوان اسیر در زندان های اسراییلی را گرفت

یک اسیر فلسطینی انتقام حملات اخیر به بانوان اسیر در زندان های اسراییلی را گرفت