مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 16:252021-12-20سياسي

کوچه های بنی هاشم قم فقط با کمک های مردمی مدیریت می شود


مسئول هیأت محبین حضرت زینب(س) با اشاره به برپایی بیست و یکمین دوره کوچه های بنی هاشم در مساحتی بیش از چهار هزار متر مربع گفت: این سوگواره به هیچ نهادی وابسته نیست و فقط با هزینه های مردمی برپا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید محمد رضوی امروز در نشستی با اصحاب رسانه استان قم که در محل سوگواره کوچه های بنی هاشم برگزار شد، اظهار کرد: در سال 1379 برای اولین بار، از یک فضای 150 متری سوگواره تجسمی کوچه های بنی هاشم را شروع کردیم و امسال در بیست و یکمین سال برگزاری سوگواره، در فضایی حدودا چهار هزار متری، این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نیاز کنونی جامعه به اینگونه برنامه ها و اهمیت وجود کارهای خلّاقانه در مراسمات دینی و مذهبی گفت: برپایی همانند این نمایشگا ه ها در کنار برنامه های سنتی، عامل بسیار مهمی در جذب اقشار و طبقات مختلف مردم به ویژه جوانان است.

مسئول هیأت محبین حضرت زینب(س)، تاریخ صدر اسلام با محوریت زندگانی حضرت زهرا(س) را، اساس علمی سوگواره کوچه های بنی هاشم برشمرد و با اشاره به قالب ارائه این مستندات تاریخی گفت: سیر تاریخی اتفاقات به صورت تجسمی و نمایشی برای علاقه مندان و بازدید کنندگان، نمایش داده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچه های بنی هاشم قم فقط با کمک های مردمی مدیریت می شود

کوچه های بنی هاشم قم فقط با کمک های مردمی مدیریت می شود