مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 15:502021-12-20سياسي

سازمان حفاظت محیط زیست: حداقل 45 تا 46 تالاب با منشاء گرد و غبار داریم


در آخرین تصویب نام تالاب ها مقرر بود 225 تالاب تصویب شود که در یکی دو هفته آینده این کار انجام می شود.

از بین این تالاب ها باید دو تالاب به سازمان ملل برای اعتبارات بین المللی معرفی می کردیم که در نهایت این سازمان، - در آخرین تصویب نام تالاب ها مقرر بود 225 تالاب تصویب شود که در یکی دو هفته آینده این کار انجام می شود.

از بین این تالاب ها باید دو تالاب به سازمان ملل برای اعتبارات بین المللی معرفی می کردیم که در نهایت این سازمان، تالاب شادگان و بختگان را مدنظر قرار داد.

معاون محیط زیست دریایی، تالاب ها و سواحل سازمان حفاظت محیط زیست گفت: طبق قانونی که در مجلس تصویب شده، وزارت نیرو مکلف به تامین و سازمان حفاظت محیط زیست مکلف به تعیین حق آبه تالاب ها شده اند اما همچنان اولویت وزارت نیرو شرب، صنعت و کشاورزی است در حالی که در این قانون قید شده که بعد از آب شرب، حق آبه تالاب ها در اولویت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ احمدرضا لاهیجان زاده در مراسم آغاز فرآیند عملیاتی پروژه بسط و توسعه مدیریت محیط زیست و معیشت های پایدار دریاچه ارومیه در تالاب های بختگان و شادگان در سایت های پایلوت که امروز (29 آذرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در سال 95 مراسم روز جهانی تالاب را در شرایطی که درگیر گرد و غبار بودیم و با وجود حواشی، در خوزستان برگزار کردیم و مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان حفاظت محیط زیست: حداقل 45 تا 46 تالاب با منشاء گرد و غبار داریم

سازمان حفاظت محیط زیست: حداقل 45 تا 46 تالاب با منشاء گرد و غبار داریم