مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 13:452021-12-20بين الملل

عراق: اکنون در پایگاه عین الاسد فقط نیروهای مستشاری آمریکا حضور دارند


سخنگوی نیروهای مسلح عراق از خروج نیروهای رزمی آمریکایی از پایگاه عین الاسد استان الانبار خبر داد و گفت که در این پایگاه فقط نیروهای مستشار حضور دارند.

- سخنگوی نیروهای مسلح عراق از خروج نیروهای رزمی آمریکایی از پایگاه عین الاسد استان الانبار خبر داد و گفت که در این پایگاه فقط نیروهای مستشار حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تحسین الخفاجی سخنگوی نیروهای مسلح عراق اعلام کرد که عملیات خروج نیروهای رزمی ایالات متحده از پایگاه عین الاسد استان الانبار به پایان رسید و این نیروها عملا از پایگاه مزبور خارج شده اند.

الخفاجی در گفت وگو با خبرگزاری اسپوتنیک افزود: اکنون در این پایگاه فقط نیروهای مستشاری حضور دارند که فقط نقش مشورت به نیروهای عراقی را دارند.

الخفاجی گفت: خروج همه نیروهای رزمی آمریکا از عراق رسما در تاریخ 31 دسامبر اعلام خواهد شد.

سخنگوی نیروهای مسلح عراق همچنین اظهار کرد که نیروهای آمریکایی طی روزهای آینده پایگاه الحریر در اربیل را هم تخلیه خواهند کرد.

در همین ارتباط، یحیی رسول سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در گفت وگو با شبکه العراقیه، از خروج تمامی نیروهای رزمی خارجی و در رأس آنها آمریکایی از عراق تا پایان ماه جاری میلادی خبر داد و اظهار کرد که حضور نیروهای رزمی خارجی در عراق پایان یافته است و تا پایان ماه جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق: اکنون در پایگاه عین الاسد فقط نیروهای مستشاری آمریکا حضور دارند

عراق: اکنون در پایگاه عین الاسد فقط نیروهای مستشاری آمریکا حضور دارند