مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-20حوادث

نجات 14 آفرود سوار گرفتار در برف در ارتفاعات «گذر تنگ زندان»


مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از نجات 14 آفرودسوار گرفتار در برف در ارتفاعات «گذر تنگ زندان» خبر داد و گفت: این عملیات نجات بیش از 24 ساعت به طول انجامیده است.

- ، اظهار کرد: طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان در روز یکشنبه مبنی بر گرفتار شدن 14 نفر در ارتفاعات سخت گذر تنگ زندان، بلافاصله دو تیم امداد کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان کیار به منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به تلاش 24 ساعته تیم های امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری برای نجات آفرود سواران گرفتار در برف، عنوان کرد: با توجه به صعب العبور بودن منطقه و شیب تند مسیر و همچنین وجود برف و کولاک و سرمای شدید نیروهای امدادی به صورت کوهپیمایی، خود را به افراد دچار حادثه رساندند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه صعب العبور بودن منطقه و بارش شدید برف و بوران کار امداد رسانی را سخت کرد، ادامه داد: به منظور تسهیل امدادرسانی دو تیم دیگر از جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

کیانی با اشاره به اینکه با امدادرسانی به موقع از بروز حادثه جلوگیری شد، افزود: با توجه به بارش های اخیر و هشدارهای هواشناسی کوهنوردان از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 14 آفرود سوار گرفتار در برف در ارتفاعات «گذر تنگ زندان»

نجات 14 آفرود سوار گرفتار در برف در ارتفاعات «گذر تنگ زندان»