مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 13:252021-12-20پزشكي

این افراد در مقابل سویه های کرونا ایمن هستند


بر اساس نتایج مطالعه جدید منتشر شده دانشگاه بهداشت و علوم اورگان ایالات متحده ابتلا به کرونا بعد از واکسیناسیون به میزان زیادی پاسخ ایمنی به سایر سویه های ویروس کرونا را افزایش می دهد.

- جی پلاس، نتایج آزمایشگاهی که قبل از چاپ به صورت آنلاین در مجله انجمن پزشکی آمریکا JAMA منتشر شده، حاکی از این است که عفونت با ویروس کرونا بعد از دریافت واکسن، پاسخ ایمنی قوی در برابر سویه دلتا ایجاد می کند.

ایسنا نوشت؛ محققان اظهار کردند: یافته ها نشان می دهد پاسخ ایمنی احتمالا در برابر سویه های دیگر نیز بسیار موثر است زیرا این ویروس همچنان به جهش خود ادامه می دهد.

این مطالعه اولین مطالعه ای است که از سویه های زنده سارس کوو 2 برای اندازه گیری خنثی سازی متقاطع سرم خون در ابتلا به کووید استفاده می کند.

فیکادو تافس، محقق ارشد این تحقیق و استادیار میکروبیولوژی مولکولی و ایمونولوژی در دانشکده پزشکی اورگان، گفت: شما نمی توانید پاسخ ایمنی بهتر از این دریافت کنید.

واکسن ها در برابر بیماری های شدید بسیار موثر هستند و نتایج تحقیق ما نشان می دهد افرادی که واکسینه می شوند و سپس در معرض عفونت جدید قرار می گیرند، ایمنی فوق العاده ای دارند.

نتایج نشان داد آنتی بادی های اندازه گیری شده در نمونه های خون این افراد هم فراوان تر و هم بسیار موثرتر(به میزان 1000


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این افراد در مقابل سویه های کرونا ایمن هستند

این افراد در مقابل سویه های کرونا ایمن هستند