مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-20اقتصادي

کاربرد و انواع ورق کاویان


البته این شرکت به دلیل مشکلاتی که در دوره جنگ 8 ساله ایران وجود داشت در سال 1370 افتتاح شد و هم اکنون به صورت سالانه حدود 1150 تن ظرفیت تولید دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام کاویان، شرکت کاویان از اولین تولید کنندگان ورق های فولادی در ایران است و تحت مدیریت مهندس علی اصغر گنجیان اداره می شود.

معرفی و تاریخچه ورق کاویان همچنین این شرکت به منظور در دست داشتن اطلاعات دقیق در مورد قیمت روز آهن آلات، سایت قیمت آهن آلات را راه اندازی کرد که هم شرکت های تولیدی و هم مصرف کنندگان می توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

این شرکت با سابقه طولانی که در عرصه بازار آهن آلات داشته توانسته است سهم قابل توجهی از بازار آهن آلات ایران را کسب کند و حتی در زمینه صادرات هم تجربه های موفقی دارد.

کاربرد ورق کاویان همانطور که ذکر کردیم شرکت کاویان ورق های سیاه تولید می کند.

این نوع ورق های فولادی که از آلیاژ آهن و کربن تولید می شوند کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارند و ماده اولیه برای ساخت بسیاری از ورق های فولادی و تجهیزات دیگر هم محسوب می شوند.

از کاربردهای ورق سیاه را که از طریق روش نورد گرم تولید می شوند می توانید در زیر مشاهده کنید: از ورق سیاه کاویان می توان در صنعت خودرو سازی و برای ساخت بدنه اتومبیل ها استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربرد و انواع ورق کاویان

کاربرد و انواع ورق کاویان