مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-20بين الملل

ایجاد بستر فعالیت شرکت های ژاپنی در خراسان رضوی


در دیدار سفیر ژاپن در ایران و استاندار خراسان رضوی، بر فراهم شدن و رفع موانع فعالیت شرکت های ژاپنی در خراسان رضوی تأکید شد.

- به گزارش، یعقوبعلی نظری در دیدار با سفیر ژاپن در ایران که در محل استانداری خراسان رضوی انجام شد، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک دیگر کشورها به خصوص ژاپن، به مهاجران به ویژه مردم افغانستان در ایران کمک کنیم.

وی ضمن اشاره به ظرفیت های استان خراسان رضوی، افزود: در مورد مراودات اقتصادی، همانطور که می دانید شرکت های ژاپن با شرکت های خراسان رضوی همکاری خوبی دارند.

استاندار خراسان رضوی بر فراهم بودن زمینه لازم برای گسترش فعالیت شرکت های خصوصی ژاپنی در خراسان رضوی تأکید کرد و ادامه داد: آمادگی داریم مشکلات احتمالی شرکت های ژاپنی در استان را برطرف و زمینه لازم برای فعالیت در حوزه هایی مثل انرژی های نو و پاک همچون برق و آب را فراهم کنیم.

کازو توشی آیکاوا نیز در این دیدار گفت: تمام تلاش خود را می کنیم که مشکلات فعالیت شرکت های ژاپنی در خراسان رضوی و مشهد را بررسی کرده و آنها را مرتفع سازیم و در پی توسعه روابط اقتصادی با ایران به خصوص خراسان رضوی هستیم.

سفیر ژاپن در ایران خاطرنشان کرد: در مورد مواضع شما در مورد مسائل افغانستان و به خصوص مهاجران افغانستانی در ایران تحت تأثیر قرار گرفتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بستر فعالیت شرکت های ژاپنی در خراسان رضوی

ایجاد بستر فعالیت شرکت های ژاپنی در خراسان رضوی