مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-20سياسي

ممنوعیت برگزاری جشن شب یلدا به دلیل تقارن با دهه فاطمیه در مشهد


رییس اتاق اصناف مشهد از ممنوعیت برگزاری جشن شب یلدا در تالارها، رستوران ها، هتل ها و مکان هایی که در آن ها جشن برگزار می شود به دلیل تقارن با ایام دهه فاطمیه خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتاق اصناف مشهد از ممنوعیت برگزاری جشن شب یلدا در تالارها، رستوران ها، هتل ها و مکان هایی که در آن ها جشن برگزار می شود به دلیل تقارن با ایام دهه فاطمیه خبر داد.

محمود بنانژاد در گفت وگو با ایسنا در خصوص ممنوعیت برگزاری جشن یلدا در در تالارها، هتل ها و رستوران ها در مشهد اظهار کرد: به دلیل اینکه در سال جاری شب یلدا با ایام دهه فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) مقارن شده است؛ مقرر شد تا جشن شب یلدا در تالارها، رستوران ها،هتل ها و مکان های برپایی جشن برگزار نشود.

وی با اشاره به ابلاغ این دستورالعمل به واحدهای زیر مجموعه اتاق اصناف مشهد خاطرنشان کرد: این تصمیم به تمامی واحدهایی که ذکر شد مانند تالار، رستوران و هتل ها و مکان هایی که در آن ها جشن برگزار می شود، اطلاع رسانی شده است.

بنانژاد درباره برنامه های شب یلدا که در این واحدها برگزار می شود، متذکر شد: مردم در سال های گذشته نسبت به ارائه خدمات و هزینه های مربوط در جشن یلدا در این مکان ‎ها گلایه داشته و در این خصوص شکایت هایی نیز به دست ما رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت برگزاری جشن شب یلدا به دلیل تقارن با دهه فاطمیه در مشهد

ممنوعیت برگزاری جشن شب یلدا به دلیل تقارن با دهه فاطمیه در مشهد