مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-20فرهنگي

همدان در زیرساخت های فرهنگی جزو استان های سرآمد است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به میزبانی همدان برگزار می شود گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز جلسه هم اندیشی و آسیب شناسی برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان برگزار شد که در ابتدای جلسه حاضرین ضمن آسیب شناسی دوره های گذشته و بیان نقاط ضعف و قوت، بر لزوم توجه به ارتقای سطح کیفی جشنواره و همچنین پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری جشنواره با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا تأکید کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با توجه بر برگزاری جشنواره در گستره بین المللی؛ بر اهتمام ویژه نسبت به اهمیت جایگاه جشنواره و انتظارات اهالی تئاتر، صاحبنظران و مردم هنردوست همدان تاکید کرد.

احمدرضا احسانی با بیان اینکه در خصوص امکانات، همدان از سایر استان ها چیزی کم ندارد و در زمینه زیرساخت های فرهنگی جزو استان های سرآمد است تصریح کرد: سالن های اجرا در همدان شرایط مناسبی دارند و بخشی از این سالن ها هم همین اواخر تجهیز و به روزرسانی شده است .

وی عنوان کرد: سالن مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا و سالن مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی به تازگی تعمیر، تجهیز و به روز رسانی شده و مجتمع فرهنگی هنری شهید مظاهری مریانج هم در این دوره به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان در زیرساخت های فرهنگی جزو استان های سرآمد است

همدان در زیرساخت های فرهنگی جزو استان های سرآمد است