مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-20ورزشي

دانشگاه شهید مطهری با هدف تحقق نیت واقف ساخته می شود


تولیت مدرسه عالی شهید مطهری با حضور در محل اجرای پروژه ساخت دانشگاه شهید مطهری از نزدیک در جریان جزییات روند پیشرفت این طرح قرار گرفت.

- ، آیت الله محمد امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران، در بازدید از پروژه ساخت دانشگاه شهید مطهری ، در خصوص اهداف و چشم انداز احداث این پروژه آموزشی اظهار داشت: در اجرای نیات واقف مدرسه سپهسالار در خصوص گسترش علوم دینی و تربیت طلاب و دانشجویان در این موقوفه، یکی از اهداف اصلی احداث این پروژه ایجاد زمینه برای تحقق این نیت واقف است.

وی متذکر شد: با توجه به نظر کارشناسان حوزه میراث فرهنگی مبنی بر کاهش بار خدماتی و حفظ بنای میراثی مسجد و مدرسه عالی شهید مطهری، پروژه ساخت دانشگاه شهید مطهری (ره) و مجتمع آموزشی با هدف انتقال برخی سرانه ها نیز صورت گرفته است.

براساس این گزارش، احداث ساختمان دانشگاه شهید مطهری (ره) از سال 1399 در فضایی به وسعت حدود چهار هزار و 500 متر زمین در ضلع شرقی مدرسه عالی شهید مطهری آغاز شده است.

این دانشگاه در شش طبقه در حال ساخت است و با راه اندازی آن شاهد توسعه سرانه های آموزشی، فرهنگی، پرورشی و خدماتی در زیر بنای بیش از 21 هزار متر مربع خواهیم بود که شامل سالن آمفی تاتر، سالن های مطالعه، سالن ورزشی و پارکینگ در کنار کلاس های درسی مطابق با آخرین استاندارد های آموزشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شهید مطهری با هدف تحقق نیت واقف ساخته می شود

دانشگاه شهید مطهری با هدف تحقق نیت واقف ساخته می شود