مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-20اقتصادي

لزوم بهره گیری همیاران انرژی برای بهینه سازی مصرف انرژی در خانواده ها


استاندار سمنان بر ضرورت معرفی دستگاه های موفق در مصرف بهینه انرژی و دستگاه های پر مصرف تاکید کرد و گفت: بهره گیری از دانش آموزان به عنوان همیاران انرژی می تواند به بهینه سازی مصرف انرژی در خانواده ها کمک کند.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان بر ضرورت معرفی دستگاه های موفق در مصرف بهینه انرژی و دستگاه های پر مصرف تاکید کرد و گفت: بهره گیری از دانش آموزان به عنوان همیاران انرژی می تواند به بهینه سازی مصرف انرژی در خانواده ها کمک کند.

سید محمدرضا هاشمی ، 29 آذرماه 1400 در دیدار با مدیران حوزه صنعت برق استان که به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به انجام رسید با قدردانی از تلاش مدیران و پرسنل شرکت های تابعه حوزه صنعت برق استان اظهار کرد: استان سمنان ، استانی پهناور و وسیع است و به همین واسطه حجم کار در حوزه صنعت برق در سطح این استان بسیار بالاست و لذا امیدواریم با تلاش های انجام شده ، شاهد استانی بدون قطع برق در کشور باشیم.

وی با تاکید بر اینکه قطع جریان برق ، باید به عنوان آخرین گزینه مطرح شود ، عنوان کرد: لازم است تا دست اندرکاران حوزه انرژی و برق به منظور ظرفیت سازی مناسب و استفاده بهینه از این انرژی ارزشمند، از تمامی ظرفیت های فرهنگی جامعه و به خصوص پتانسیل غنی ائمه جمعه و تریبون رسمی نماز جمعه در تحقق برنامه ها و اهداف ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره گیری همیاران انرژی برای بهینه سازی مصرف انرژی در خانواده ها

لزوم بهره گیری همیاران انرژی برای بهینه سازی مصرف انرژی در خانواده ها