مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-20فرهنگي

آتش تقی پور: ویروسی کشنده تر از کرونا در کمین ماست


سیامک اطلسی و علی سلیمانی سر فیلمبرداری کرونا گرفتند و فوت کردند، ولی این دلیل خوبی برایم نبود که از کرونا بترسم و کار نکنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایران، آتش تقی پور بازیگری که به تازگی در سریال موج اول و فیلم آتابای ایفای نقش کرده گفت: ویروسی کشنده تر از ویروس کرونا برای بازیگران وجود دارد به نام ویروس منزوی شدن و در خانه ماندن که باعث سکته و مرگ می شود.

تقی پور ادامه داد: سیامک اطلسی و علی سلیمانی سر فیلمبرداری کرونا گرفتند و فوت کردند، ولی این دلیل خوبی برایم نبود که از کرونا بترسم و کار نکنم.

نقش من در موج اول نگهبان بیمارستان صحرایی بود و کار در فضای باز انجام شد و لازم نبود من در تمام طول فیلمبرداری ماسک بزنم و خودم هم با اکراه ماسک می زدم و جلوی دوربین ماسکم را بر می داشتم، چون چهره با ماسک خیلی تغییر می کند.

بازیگر سریال موج اول پذیرش بازی در این سریال را رفاقتی دانست و گفت: از قبل با عوامل آشنایی داشتم و با هم سر یک سفره نان خورده بودیم کار باید فوری ساخته می شد نقش من هم سخت بود، چون باید زمان زیادی روی پا می ماندم با وجود کمر درد و پا درد نقش را پذیرفتم تا به مدافعان سلامت ادای دین کنم.

کسانی که بیشترین مسوولیت پذیری را در دوران کرونا داشتند و از خودشان گذشتند ومیدان جنگ با کرونا را ترک نکردند در حالی که می توانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش تقی پور: ویروسی کشنده تر از کرونا در کمین ماست

آتش تقی پور: ویروسی کشنده تر از کرونا در کمین ماست