مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-20اقتصادي

تامین آب؛ سد راه توسعه طرح زراعت چوب در خراسان شمالی


مجری زراعت چوب اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: تامین آب مورد نیاز، یکی از مهمترین مشکلات طرح توسعه زراعت چوب در این استان است.

- شهرام عسکری در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: سهم مشخص شده خراسان شمالی برای اجرای طرح زارعت چوب از سوی سازمان جنگل ها، 410 هکتار است.

وی افزود: 75 هکتار از این مساحت باید در اراضی مستثنیات، 25 هکتار در اراضی دولتی و 300 هکتار نیز باید در اراضی ملی اجرایی شود.

عسکری ادامه داد: برای اجرای این طرح در مستثنیات مشکل چندانی وجود ندارد چراکه بعد از بررسی زمین اعلام شده از سوی مالک بخش خصوصی و وجود آب، این طرح توسط مالک به مرحله اجرا می رسد.

وی اظهارکرد: برای اجرای این طرح در اراضی دولتی در سطح 25 هکتار نیز طرح های لازم تهیه شده و برای اجرا به مزایده گذاشته شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: زمین لازم برای اجرای طرح مذکور در اراضی ملی شناسایی شده اما با تامین مشکل آب مواجه هستیم.

وی بیان کرد: از شرکت آب و فاضلاب استان نیز تقاضای پساب را کرده ایم اما پاسخ آن ها این بوده که این موضوع در دست کمیته ملی است و باید آن ها تصمیم گیری کنند.

مجری زراعت چوب اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طرح زراعت چوب یکی از بهترین مکان هایی است که می توان از پساب تولید شده در شهر بجنورد استفاده کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب؛ سد راه توسعه طرح زراعت چوب در خراسان شمالی

تامین آب؛ سد راه توسعه طرح زراعت چوب در خراسان شمالی