مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-20سياسي

رایزن های اقتصادی ایران به موزه فرش می آیند


40 رایزن اقتصادی وزارت امور خارجه با وظایف تعریف شده از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حوزه سرمایه گذاری و بازاریابی گردشگری عازم کشورهای محل ماموریت خود می شوند.

- گروه اجتماعی فارس، لیلا اژدری مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی با اعلام این خبر گفت: نشستی با 40 رایزن اقتصادی وزارت امورخارجه و با حضور دو معاون گردشگری و صنایع دستی وزارتخانه روز چهارشنبه 1 دی ماه در محل موزه فرش برگزار می شود.

وی درباره مباحث این نشست، گفت: سرمایه گذاری، بازاریابی و گردشگری خارجی همچنین موضوعات و برنامه ریزی های مربوط به نمایشگاه بین المللی تهران سه محور اصلی این نشست است.

مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی به حضور بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه بخش خصوصی حوزه گردشگری از ذی نفعان اصلی این حوزه به شمار می روند، پنل پرسش و پاسخی با حضور رییس جامعه تورگردانان ایران و رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران به عنوان دو صنف مهم برگزار می شود.

  اژدری با اشاره به نقش مهم وزارت امور خارجه در افزایش گردشگران ورودی و جذب سرمایه، گفت: وزارت امور خارجه با داشتن سفارت های متعدد در کشورهای مختلف دارای ظرفیت بالایی برای تبلیغات، شناساندن ایران به عنوان مقصد هدف گردشگری همچنین جذب س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزن های اقتصادی ایران به موزه فرش می آیند

رایزن های اقتصادی ایران به موزه فرش می آیند