مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-20ورزشي

مصوبات فرهنگی شورای شیراز/از ساخت نماد ایثار تا تولید مستند مفاخر


شورای اسلامی شهر شیراز، طرح های پیشنهادی کمیسیون های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و زیارتی را پیرامون ساخت نماد ایثار شیرازی ها، تولید مستندهایی از مفاخر شیراز و فارس، - ایسنا/فارس شورای اسلامی شهر شیراز، طرح های پیشنهادی کمیسیون های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و زیارتی را پیرامون ساخت نماد ایثار شیرازی ها، تولید مستندهایی از مفاخر شیراز و فارس، تهیه نشانه شیراز حرم سوم اهل بیت(ع) را تصویب کرد.

شورای اسلامی شهر شیراز، طرح پیشنهادی کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، مبنی بر ساخت نماد و المانی در راستای جاودانه کردن اقدامات ایثارگران شهروندان این کلانشهر، در یاری رساندن به آسیب دیدگان از سیل فروردین 98 را تصویب و شهرداری را مکلف کرد که از محل اعتبارات امسال این مجموعه آن را اجرا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علاوه بر آن طرح پیشنهادی این کمیسیون در خصوص تهیه نشانه یا لوگوی شهر شیراز سومین حرم اهل بیت علیهم السلام نیز در این جلسه مصوب و مقرر شد که طراحی این نشانه، در سطح ملی به مسابقه گذاشته شده و پس از انجام داوری و نهایی شدن انتخاب، 15 اردیبهشت و روز شیراز سال آینده، رونمایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این پیشنهاد با هدف شناساندن هرچه بهتر شهر شیراز در عرصه ملی و بین المللی و به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع)، در راستای توجه بیشتر به توسعه ابعاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات فرهنگی شورای شیراز/از ساخت نماد ایثار تا تولید مستند مفاخر

مصوبات فرهنگی شورای شیراز/از ساخت نماد ایثار تا تولید مستند مفاخر