مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 11:102021-12-20سياسي

ملاقات مجازی با زندانیان/72 درصد زندانیان فیزیکی اعزام نمی شوند


رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: هم اکنون در کل کشور بیش از 72 درصد زندانیان به صورت فیزیکی اعزام نمی شوند و مباحث تحقیق و رسیدگی به پرونده های آن ها به صورت الکترونیکی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد کاظمی فرد رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه گفت: در جلسه با ستاد حقوق بشر قوه قضاییه و معاونت ایرانیان وزارت امور خارجه، اعلام آمادگی کردیم که خدمات الکترونیکی قضایی داخلی کشورمان را در اختیار سفارت خانه ها و کنسولگری های ایران نیز قرار دهیم تا ایرانیان خارج از کشور بتوانند معادل آنچه که ایرانیان داخل کشور از خدمات الکترونیکی قضایی استفاده می کنند، بهره ببرند.

وی افزود: در حال حاضر نیز خدمات دریافت ثنا برای ایرانیان خارج از کشور جهت ابلاغیه های الکترونیک برای افرادی که درخواست کارت ملی هوشمند داشته اند و همچنین خدمات مربوط به دادرسی الکترونیک، برای ایرانیان خارج از کشور فراهم است.

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه همچنین در خصوص آمارهای مربوط به اعزام و بدرقه الکترونیکی زندانیان گفت: هم اکنون در کل کشور بیش از 72 درصد زندانیان به صورت فیزیکی اعزام نمی شوند و مباحث تحقیق و رسیدگی به پرونده های آن ها به صورت الکترونیکی صورت می گیرد؛ بکارگیری این روش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاقات مجازی با زندانیان/72 درصد زندانیان فیزیکی اعزام نمی شوند

ملاقات مجازی با زندانیان/72 درصد زندانیان فیزیکی اعزام نمی شوند