مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 11:102021-12-20اقتصادي

استاندار سمنان: قطع برق آخرین گزینه باشد/ دستگاه های پرمصرف معرفی شوند


استاندار سمنان با تأکید بر اینکه قطع جریان برق، باید به عنوان آخرین گزینه مطرح شود، گفت: به منظور فرهنگ سازی صحیح در مصرف برق، دستگاه های موفق در مصرف بهینه انرژی و دستگاه های پرمصرف معرفی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در دیدار با مدیران حوزه صنعت برق استان سمنان به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان، با قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان شرکت های تابعه حوزه صنعت برق استان اظهار کرد: سمنان، استانی پهناور و وسیع بوده و به همین واسطه حجم کار در حوزه صنعت برق این استان بسیار بالا است و امیدواریم با تلاش های انجام شده، شاهد استانی بدون قطع برق در کشور باشیم.

وی با تأکید بر اینکه قطع جریان برق، باید به عنوان آخرین گزینه مطرح شود، عنوان کرد: لازم است تا دست اندرکاران حوزه انرژی و برق به منظور ظرفیت سازی مناسب و استفاده بهینه از این انرژی ارزشمند، از تمامی ظرفیت های فرهنگی جامعه و به خصوص پتانسیل غنی ائمه جمعه و تریبون رسمی نماز جمعه در تحقق برنامه ها و اهداف فرهنگی در این مقوله استفاده کنند.

استاندار سمنان گفت: کمیته اطلاع رسانی برای مدیریت در مصرف برق در استان سمنان ایجاد شود و از تریبون های عمومی به منظور انجام اقدامات فرهنگی در خصوص مصرف بهینه انرژی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سمنان: قطع برق آخرین گزینه باشد/ دستگاه های پرمصرف معرفی شوند

استاندار سمنان: قطع برق آخرین گزینه باشد/ دستگاه های پرمصرف معرفی شوند