مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 11:102021-12-20فرهنگي

تاکید به نمایش «قاتل و وحشی» برمبنای ساختارهای قانونی با طرح چند نکته


دست اندرکاران فیلم «قاتل و وحشی» با بیان اینکه با استفاده از ساختارهای قانونی کشور امکان نمایش این فیلم به زودی فراهم خواهد شد، نسبت به منتفی شدن بازبینی این فیلم توسط هیات انتخاب جشنواره معترض شدند.

- تاکید به نمایش قاتل و وحشی برمبنای ساختارهای قانونی با طرح چند نکته دست اندرکاران فیلم قاتل و وحشی با بیان اینکه با استفاده از ساختارهای قانونی کشور امکان نمایش این فیلم به زودی فراهم خواهد شد، نسبت به منتفی شدن بازبینی این فیلم توسط هیات انتخاب جشنواره معترض شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته گذشته دبیر چهلمین دوره جشنواره فجر در اظهارنظری حضور فیلم قاتل و وحشی به کارگردانی حمید نعمت الله را در این دوره از جشنواره منتفی اعلام کرد آن هم به دلیل اینکه در دوره های گذشته فرم حضور در جشنواره پر شده بود و حالا بر اساس آیین نامه جدید امکان بازبینی ندارد.

این در حالی است که سال گذشته هیات انتخاب جشنواره فجر به صورت رسمی از دبیر دوره قبل - محمدمهدی طباطبایی نژاد - درخواست کرد تا فیلم برای آن ها نمایش داده شود ولی از آنجا که فیلم موفق به گرفتن مجوز از شورای پروانه نمایش نشده بود، این درخواست با پاسخ مثبت همراه نشد و پیگیری اخیر ایسنا هم از برخی اعضای هیات انتخاب تایید همین موضوع بود که فیلم برایشان نمایش داده نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید به نمایش «قاتل و وحشی» برمبنای ساختارهای قانونی با طرح چند نکته

تاکید به نمایش «قاتل و وحشی» برمبنای ساختارهای قانونی با طرح چند نکته