مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-20حوادث

آتش سوزی ساختمان بلندمرتبه در اردبیل مهار شد + فیلم


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل گفت: با تلاش کلیه نیروهای عملیاتی آتش نشانی، آتش سوزی ساختمان بلندمرتبه در اردبیل مهار شده و ایمن سازی های لازمه صورت پذیرفت.

- قربان کاجی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اردبیل در محل حادثه اظهار کرد: در ساعت 11:01 دقیقه پیش ازظهر امروز آتش سوزی یک ساختمان بلندمرتبه 10 طبقه در خیابان حافظ اردبیل، به مرکز 125 آتش نشانی اعلام گردید.

وی افزود: کلیه نیروهای ایستگاه 4 در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند و با توجه به حساسیت حادثه، هر 7 ایستگاه آتش نشانی شهرستان اردبیل نیز با تمام تجهیزات در محل حضور یافتند.

استفاده از نردبان الکترونیکی 56 متری آتش نشانی اردبیل رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل تصریح کرد: آتش سوزی در طبقه آخر ساختمان بلندمرتبه 10 طبقه رخ داده بود که با تلاش کلیه نیروهای عملیاتی آتش نشانی در مدت بیش از یک ساعت و 30 دقیقه اطفا شده و ایمن سازی های لازمه صورت پذیرفت.

کاجی ادامه داد: با توجه به ارتفاع زیاد محل آتش سوزی، نردبان الکترونیکی 56 متری آتش نشانی اردبیل در محل حادثه حاضر و کمک بسزایی در اطفای حریق داشت و مابقی اطفای حریق توسط آب رسانی و کپسول های اطفا انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی ساختمان بلندمرتبه در اردبیل مهار شد + فیلم

آتش سوزی ساختمان بلندمرتبه در اردبیل مهار شد + فیلم