مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-20سياسي

رییسی: نباید بگذاریم در موضوع دفاع از حرم های مقدس تحریف ایجاد شود


رییس جمهور با تأکید بر اینکه نباید بگذاریم در موضوع دفاع از حرم های مقدس در سوریه و عراق تحریف ایجاد شود، خاطر نشان کرد: شاید بسیاری از مسلمانان هم اصلاً دلیل حضور ایران در سوریه و عراق را نمی دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز دوشنبه در دیدار با اعضای خانواده و دست اندرکاران مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت صدیقه کبری(س)، گفت: حاج قاسم خیلی علاقمند به حضرت زهرا(س) بود و در سختی ها به ایشان متوسل می شد.

رییس جمهور افزود: حاج قاسم مربوط به امت اسلامی است و شخصیت آن شهید بزرگوار باید به عنوان چهره ای اثرگذار در جهان اسلام، به همگان معرفی شود.

رییسی عنوان مکتب برای حاج قاسم را از سوی رهبر معظم انقلاب یک نکته مؤثر برشمرد و اظهار داشت: واقعیت این است که حاج قاسم یک شخص نبود بلکه به عنوان یک مکتب برای همه جوامع پیام آور بود.

رییس جمهور با تشکر از فعالیت های دست اندرکاران گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: وظیفه همه ما این است که در زمینه بزرگداشت یاد و نام حاج قاسم فعالیت کنیم.

مکتب شهید سلیمانی به برکت فرمایشات رهبر معظم انقلاب و با استمداد از روح بزرگ آن شهید کارهای خوب و قابل تقدیری در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و معرفی شخصیت شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: نباید بگذاریم در موضوع دفاع از حرم های مقدس تحریف ایجاد شود

رییسی: نباید بگذاریم در موضوع دفاع از حرم های مقدس تحریف ایجاد شود