مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-20اقتصادي

تصرفات غیر قانونی منابع طبیعی شناسایی و خلع ید شود


استاندار آذربایجان غربی بابیان اینکه منابع طبیعی یکی از ثروتهای مهم استان بشمار می رود، افزود : باید تصرفات غیر قانونی از این منابع شناسایی و ضمن خلع ید از متصرفان از ادامه این تصرفات جلوگیری شود.

- محمد صادق معتمدیان در دیدار با عبدالرضا بازدار معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان جنگل ها با اشاره به اهمیت حفاظت از منابع طبیعی استان گفت: فلسفه حفاظت از منابع طبیعی نگهداری ، استفاده بهینه و اصولی مردم از این منابع خدادادی است.

معتمدیان ثروت های الهی و طبیعی استان آذربایجان غربی را کم نظیر برشمرد و گفت : باید از این ظرفیت ها به نحو شایسته بهره برداری صورت گیرد و منابع معدنی طبیعی استان را به چرخه اقتصادی وارد و سرمایه گذار ان را در این مسیر دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، وی با تاکید بر لزوم حمایت از روند سرمایه گذاری در استان گفت: چرخه های اقتصادی استان فعال و اداره کل منابع طبیعی در بستر قانون و مقررات روند واگذاری زمین برای سرمایه گذاری را تسهیل کند.

در این دیدار معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت و منابع سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، جذب درآمدها را شاخص ترین برنامه این سازمان برای سال 1401 برشمرد و ابراز کرد: مهمترین سیاست سازمان برای سال پیش رو این است که درآمدهایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصرفات غیر قانونی منابع طبیعی شناسایی و خلع ید شود

تصرفات غیر قانونی منابع طبیعی شناسایی و خلع ید شود