مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-20سياسي

فراخوان مرحله استانی مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای اعلام شد


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز از اعلام فراخوان مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای ویژه ی دانشجویان و فارغ التحصیلان دوره های تحصیلات تکمیلی در استان خبر داد.

- ایسنا/البرز معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز از اعلام فراخوان مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای ویژه ی دانشجویان و فارغ التحصیلان دوره های تحصیلات تکمیلی در استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید قاسمی جیردهی گفت: مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای هر ساله به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و معاونت های فرهنگی سراسر کشور برگزار می شود و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد البرز نیز چهارمین سال پیاپی است که این مسابقات را برگزار می کند.

وی افزود: مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای بستری برای رشد و تقویت مهارت های ارتباطی، بیانی و ایده پردازی در دانشجویان و فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت و جامعه و کاربردی کردن پژوهش ها و تحقیقات دانشجویی است.

قاسمی جیردهی یادآور شد: در این مسابقه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پایان نامه خود را در سه دقیقه به زبانی ساده برای جذب سرمایه گذار توصیف و تبیین می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مرحله استانی مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای اعلام شد

فراخوان مرحله استانی مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای اعلام شد