مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-20اجتماعي

نصب 3 دوربین رصد و پایش حریق در گلستان/25 دوربین نیاز است


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با بیان این که سه دوربین رصد و پایش حریق دیگر در جنگل های استان نصب خواهد شد، گفت: در مجموع به 25 دوربین برای رصد منایع طبیعی گلستان نیاز داریم.

- ، عبدالرحیم لطفی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: بسیاری از عرصه های منابع طبیعی دچار تخریب شده و در اثر سیلاب و به مرور زمان سدهای پایین دست پر شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان افزود: برای تثبیت خاک های لسی و خندق ها و سکونتگاه های روستایی که در جوار آن ها قرار دارند، طرح هایی همچون آبخیزداری در حتا تمجام است.

وی با بیان این که از این منابع آبی بومیان منطقه استفاده می کنند، گفت: حتی ذی نفعان هم در برخی از نقاط پیش قدم شده و برای احداث بند خاکی و مانند آن اظهار تمایل کردند.

لطفی با اشاره به این که از استان های پیش رو در اجرای آبخیزداری هستیم، افزود: یک میلیون و 400 هزار هکتار از اراضی گلستان نیازمند اجرای طرح های آبخیزداری بوده که مطالعات یک میلیون و 90 هزار هکتار در حال انجام است.

وی با بیان این که در 650 هزار هکتار از اراضی گلستان طرح آبخیزداری انجام شده است، گفت: در حال حاضر در سطح 370 هزار هکتار از اراضی استان، طرح آبخیزداری با هدف کنترل فرسایش خاک و غیره در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 3 دوربین رصد و پایش حریق در گلستان/25 دوربین نیاز است

نصب 3 دوربین رصد و پایش حریق در گلستان/25 دوربین نیاز است