مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-20سياسي

مازندران میزبان کنگره فرهنگ غدیر/ زمان ارسال مقاله به نخستین کنگره بین المللی فرهنگ


دبیر کنگره بین المللی گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه در جهان با اشاره به میزبانی مازندران از کنگره فرهنگ غدیر گفت: زمان ارسال مقاله به این این کنگره تا آخر فروردین ماه سال 1401 اعلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری،حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با نخستین کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و نهج البلاغه در جهان به منظور تشریح برنامه های این رویداد مهم اظهار کرد: نام مازندران به عنوان نخستین پایگاه علویان ثبت شده، خداوند نعمت طبیعی را برای استان مازندران تمام کرده است و برای حفظ میراث علویان باید تلاش کنیم اقدامات فرهنگی اثرگذار را در دستور کار قرار دهیم.

دبیر نخستین کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه در جهان، گفت: برگزاری این کنگره ریشه در دین مردم استان دارد و همه برای ترویج این فرهنگ باید تلاش کنند که این خدمت ارزشمند را برای آیندگان به یادگار بگذاریم.

وی خاطر نشان کرد: شورای مرکزی سیاست گذاری ترویج فرهنگ غدیر را تشکیل دادیم، افراد اثرگذار  را برای برگزاری این کنگره انتخاب کردیم.

ابراهیمی اهداف برگزاری این کنگره را آشنایی با فرهنگ غدیر اعلام کرد و افزود: شبهات زیادی نسبت به مسائل دینی وجود دارد و همه افراد اثرگذار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران میزبان کنگره فرهنگ غدیر/ زمان ارسال مقاله به نخستین کنگره بین المللی فرهنگ

مازندران میزبان کنگره فرهنگ غدیر/ زمان ارسال مقاله به نخستین کنگره بین المللی فرهنگ