مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-20فرهنگي

افتخارآفرینی دانش آموزان زنجانی در جشنواره فیلم رشد


مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: دانش آموزان زنجانی در جشنواره فیلم رشد و در بخش دانش آموزی رتبه های برتر را کسب کردند.

- حسن مظفری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افتخارآفرینی دانش آموزان فیلم ساز زنجانی در پنجاه و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد، اظهار کرد: اختتامیه پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در حالی برگزار شد که دو فیلم کوتاه دانش آموزان زنجانی موفق به کسب رتبه های دوم و سوم در بخش فیلم های منتخب دانش آموزی این جشنواره شد.

وی افزود: فیلم کم قلبیر در بخش مستند به کارگردانی دانش آموز فاطمه حسنلو موفق به کسب رتبه دوم و پویانمایی دو متر ناقابل به کارگردانی فاطمه بابایی موفق به کسب رتبه سوم در بخش دانش آموزی شده و در آیین اختتامیه این جشنواره که 27 آذرماه امسال در سینما فلسطین تهران با حضور وزیر آموزش وپرورش برگزار شد.

این مسئول ادامه داد: خوشبختانه طی چند سال اخیر استان زنجان موفقیت های خوبی در جشنواره بین المللی فیلم رشد داشته که این مهم به همت دانش آموزان و فرهنگیان فیلم ساز و هنرمند اتفاق افتاده است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان تصریح کرد: در دنیای امروز، آموزش و تعلیم و تربیت تنها به چهار دیواری کلاس، کتاب و دفتر با حضور فردی آگاه به نام معلم محدود نمی شود، بلکه در گستره پهناور پیشرفت و رش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارآفرینی دانش آموزان زنجانی در جشنواره فیلم رشد

افتخارآفرینی دانش آموزان زنجانی در جشنواره فیلم رشد