مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-20سياسي

کلاهبرداری از کشاورزان برای فروش تراکتور


چند نفر با سوء نیت کلاهبرداری از کشاورزان با پخش تبلیغاتی در سایت های، دیوار و شیپور اقدام به درج آگهی مبنی بر فروش تراکتور با قیمت دولتی می نمایند.

- به دنبال درج این آگهی عده ای از کشاورزان به قصد برخورداری از امتیازات دولتی با کلاهبرداران تماس گرفته و به آنان مراجعه کردند.

سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این زمینه اظهار داشت: با شکایت شکات و ارجاع پرونده آنها به یکی از شعب، رسیدگی سریع در دستور کار ویژه شعبه مربوطه قرار گرفت و با صدور دستورات قضایی، در اقدامی ضربتی، ضمن رصد و شناسایی فنی، 2 نفر از شبکه کلاهبرداران دستگیر و به زندان مرکز یاسوج اعزام شدند.

مدعی العموم مرکز استان با توضیح نحوه ی اقدامات مجرمانه متهمین و کیفیت کلاهبرداری، و بی اطلاع متقاضیان از اندیشه پلید آنان، افزود: آنچه که در خصوص این پرونده تا کنون محرز شده به این شکل بوده که، متهمین ابتداء در برنامه های تبلیغاتی شامل دیوار و شیپور آگهی مبنی بر فروش تراکتور دولتی با وام بانکی منتشر و اصطلاح تله گذاری می کردند.

ملک حسینی افزود: کلاهبرداران پس از تماس متقاضیان با آنها، ایشان را دعوت می کردند که به یاسوج بیایند و اقدام به عقد یک قرارداد عادی مبنی بر فروش تراکتور و ادوات کشاورزی از طریق تسهیلات بانکی کرده و از متقاضیان وجوهی را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از کشاورزان برای فروش تراکتور

کلاهبرداری از کشاورزان برای فروش تراکتور