مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-20اقتصادي

زیرساخت های مخابراتی شهر صدرا توسعه داده می شود


در دیدار رییس شرکت مخابرات فارس وشهردار صدرا، بر تسریع طرح های توسعه ای وشتاب زیرساخت های مخابراتی این شهر تاکید شد.

- شهردار صدرا در این نشست اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلات و درخواست های شهروندان موضوع تلفن ثابت و تقویت آنتن دهی تلفن همراه است که برای رفع این موضوع شهرداری صدرا همکاری بسیار خوبی با شرکت مخابرات استان داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی شهرداری صدرا، پرنیان افزود: تاکنون در کمترین زمان مجوز حفاری تعداد زیادی از آنتن های تلفن همراه در نقاط مختلف شهر صدرا صادر شده و به همین منظور حدود 13 آنتن همراه اول، 12 آنتن ایرانسل نصب شده و 3 آنتن رایتل در دست نصب است.

او ادامه داد: شهرداری صدرا همواره بر رفع مشکلات زیرساختی شهر صدرا تاکید دارد و آماده همکاری با تمام دستگاه های اجرایی است و تلاش می کنیم در چارچوب قانون تمامی موانع بر سر راه توسعه شهر را با همکاری دیگر مدیران و شورای محترم شهر برداریم.

پرنیان ضمن تقدیر از عملکرد مخابرات منطقه فارس در شهر صدرا، خاطرنشان کرد: در راستای خدمت به مردم باید افراد بدون خستگی و در نظر گرفتن منافع شخصی به صورت جهادی کار کنند و در این راستا شهرداری نیز نهایت همکاری خود را با ادارات از جمله مخابرات بکار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های مخابراتی شهر صدرا توسعه داده می شود

زیرساخت های مخابراتی شهر صدرا توسعه داده می شود