مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-20بين الملل

با کوچک ترین سهل انگاری امیکرون کشور را گرفتار می کند


رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری، با هشدار نسبت به خطر شیوع سویه امیکرون گفت: در حال حاضر شرایط ما، شبیه بهمن 98 و ورود کرونا به کشور شده، - زیرا با ویروس جدیدی با انتقال بالا طرف هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیام طبرسی درباره ورود سویه امیکرون به کشور هشدار داد و گفت: تقریباً 20 روز از ورود این سویه به آفریقای جنوبی می گذرد و در همین مدت این سویه به سرعت تبدیل به سویه غالب در آفریقای جنوبی شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سویه دلتا در آفریقای جنوبی وجود ندارد، افزود: تمامی موارد ابتلاء مربوط به امیکرون است و این سویه با سرعت بالا در تمام کشورهای اروپایی در حال گسترش است.

وی با اشاره به لاک داون در کشور هلند با وجود بالای 80 درصد واکسیناسیون و احتمال لاک داون در انگلیس، آلمان و بسیاری از کشورهای دیگر اروپایی، نسبت به شدت سرایت پذیری این سویه هشدار جدی داد.

طبرسی تنها راه مطمئن برای مقابله با این سویه را در شرایط فعلی رعایت پروتکل های بهداشتی دانست و گفت: استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری فیزیکی هنوز می تواند از گسترش بیماری جلوگیری کند.

وی با اشاره به اینکه کشورهای اروپایی در آستانه سال جدید هستند و اعلام لاک داون از نظر اقتصادی آنان را تحت تأثیر قرار می دهد، گفت: اما با این وجود به خاطر اهمیت جلوگیری از انتقال بیماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کوچک ترین سهل انگاری امیکرون کشور را گرفتار می کند

با کوچک ترین سهل انگاری امیکرون کشور را گرفتار می کند