مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-20اقتصادي

فردا آخرین مهلت ثبت نام وام کرونایی


فعالان 14 گروه از مشاغل اعم از صنفی و غیر صنفی (شامل 850 زیر رسته) فقط تا فردا فرصت دارند که با مراجعه به سامانه کارا به نشانی kara.

mcls.

gov.

ir برای این تسهیلات ثبت نام کنند.

- فعالان 14 گروه از مشاغل اعم از صنفی و غیر صنفی (شامل 850 زیر رسته) فقط تا فردا فرصت دارند که با مراجعه به سامانه کارا به نشانی kara.

mcls.

gov.

ir برای این تسهیلات ثبت نام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرصت ثبت نام متقاضیان تسهیلات 12 درصدی برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تا پایان آذر اعلام شده است.

واحدهای صنفی آسیب دیده از کرونا در 14 گروه شغلی شامل موارد زیر هستند: 1- مراکز تولید و توزیع غذاهای آماده اعم از رستوران ها، بوفه ها، طباخی ها، قهوه خانه ها و اغذیه فروشی ها؛ 2- مراکز مربوط به گردشگری شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، مجتمع های جهانگردی و گردشگری، مهمان پذیرها، مهمان سراها، مسافرخانه ها، مراکز بوم گردی، مراکز اقامتی، پذیرایی، تفریحی، خدمات بین راهی، موزه ها و زائرسراها 3- حمل و نقل عمومی مسافر برون شهری اعم از هوایی، جاده ای، ریلی و دریایی 4- حمل و نقل عمومی مسافر درون شهری 5- دفاتر خدمات مسافرتی گردشگری و زیارتی 6- تولید و توزیع پوشاک 7- تولید و توزیع کیف و کفش 8- مراکز توزیع آجیل خشکبار، قنادی بستنی و آبمیوه 9- مراکز باشگاه ها و مجتمع های ورزشی و تفریحی 10- مراکز و مجتمع های فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا آخرین مهلت ثبت نام وام کرونایی

فردا آخرین مهلت ثبت نام وام کرونایی