مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-20پزشكي

تزریق روزانه 5 هزار دز سوم واکسن کرونا در هرمزگان


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: احتمال شیوع سویه جدید امیکرون در همه نقاط کشور بویژه هرمزگان وجود دارد و برای ایمنی کامل همه باید حداقل دو دز واکسیناسیون را دریافت کرده باشند و سالمندان نیز برای در امان ماندن از بیماری سخت کرونا دز تقویتی و یا همان .

- ایسنا/هرمزگان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: احتمال شیوع سویه جدید امیکرون در همه نقاط کشور بویژه هرمزگان وجود دارد و برای ایمنی کامل همه باید حداقل دو دز واکسیناسیون را دریافت کرده باشند و سالمندان نیز برای در امان ماندن از بیماری سخت کرونا دز تقویتی و یا همان سوم را حتما دریافت کنند.

دکتر حسین فرشیدی ظهر امروز (29 آذرماه) با بیان اینکه روزانه 5 هزار دز سوم واکسن کرونا در هرمزگان به افراد بالای 40 سال تزریق می شود، خاطرنشان کرد: تزریق دز یادآور بدون نوبت در 25 مرکز تجمیعی انجام می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه همه افراد بالای 40 سال که چهار ماه از تزریق دز دومشان گذشته است می توانند دز یادآور را بدون نوبت دریافت کنند، اظهار کرد: احتمال شیوع سویه جدید امیکرون در همه نقاط کشور بویژه هرمزگان وجود دارد و برای ایمنی کامل همه باید حداقل دو دز واکسیناسیون را دریافت کرده باشند و سالمندان نیز برای در امان ماندن از بیماری سخت کرونا دز تقویتی و یا ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق روزانه 5 هزار دز سوم واکسن کرونا در هرمزگان

تزریق روزانه 5 هزار دز سوم واکسن کرونا در هرمزگان