مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 08:102021-12-20سياسي

اجرای 9 پروژه مطالعاتی اداره کل بنادر هرمزگان در سال جاری


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: 9 پروژه مطالعاتی در حوزه های مختلف دریایی و بندری به دست کارشناسان این اداره کل در دست اقدام است که از این تعداد پنج مورد از آنها در حال انجام فرآیند مطالعاتی است.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: 9 پروژه مطالعاتی در حوزه های مختلف دریایی و بندری به دست کارشناسان این اداره کل در دست اقدام است که از این تعداد پنج مورد از آنها در حال انجام فرآیند مطالعاتی است.

علی رضا محمدی کرجی ران صبح امروز (29 آذرماه) ضمن گرامی داشت هفته پژوهش و تشریح کارنامه مطالعاتی این اداره کل در سال1400 اظهار کرد: یکی از راهبردهای مهم پژوهشی تامین نیازهای علمی سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه کاربردی و توسعه ای متناسب با مأموریت محوله است و درحال حاضر 9 پروژه مطالعاتی توسط معاونت های مختلف بنادر استان و به دست کارشناسان مرکز پژوهش این اداره کل در دست اقدام است که از این تعداد پنج مورد از آنها در حال انجام فرآیند مطالعاتی است.

وی در تشریح جزییات پروژه های مطالعاتی که شش مورد آن مربوط به حوزه معاونت بندری واقتصادی است، بیان کرد: طرح های مطالعاتی بررسی و رتبه بندی علل و عوامل موثر بر بهینه سازی عملیات غیرکانتینری در بندر شهید رجایی و همچنین مطالعه بررسی و چگونگی پیاده سازی فرآیند ورود کالا از ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 9 پروژه مطالعاتی اداره کل بنادر هرمزگان در سال جاری

اجرای 9 پروژه مطالعاتی اداره کل بنادر هرمزگان در سال جاری