مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-20اقتصادي

پرونده «آذویکو» در خط ویژه/ دستور دادستان کل کشور برای تجمیع پرونده های پراکنده


دادستان کل کشور در دیدار با نمایندگان شکات پرونده آذویکو با اشاره به مشکل ساز شدن پراکندگی شکات در این پرونده، گفت: به لحاظ اینکه در چند حوزه قضایی چند پرونده تشکیل شده، - گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس- آذویکو یا همان گروه آذربایجان خودرو قرار بود خودروی MG 360 چینی را در تبریز مونتاژ و روانه بازار کند.

خودروهایی که از نظر کیفیت و آپشن های رفاهی می توانستند قابل رقابت با دیگر خودروهای ارزان قیمت بازار باشند؛ برای همین نیز 6400 دستگاه از آن به سرعت پیش فروش شد اما با تشدید تحریم ها تعهدات این خودروساز عملی نشد و همین موضوع باعث شکایت خریداران و تشکیل پرونده تخلف برای این گروه عدم انجام تعهدات شرکت خودروسازی صنعت خودرو آذربایجان آذویکو ایجاد کردند که تا کنون نزدیک به 5 هزار و 300 کاربر از آن حمایت کرده اند.

با این همه تعداد بسیار بالا و پراکندگی شکات این پرونده در کنار پیچیدگی آن، موانع اصلی رسیدگی به این پرونده کثیرالشاکی هستند که رفع آن ها عزم و پیگیری مسئولان دستگاه قضا را طلب می کند.

دیدار نمایندگان شکات با دادستان کل کشور صبح امروز برخی نمایندگان شکات این پرونده در حاشیه بازدید دادستان کل کشور از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با وی دیدار کردند و درخواست ها و مطالبات خود را با دادستان کل کشور در میان گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده «آذویکو» در خط ویژه/ دستور دادستان کل کشور برای تجمیع پرونده های پراکنده

پرونده «آذویکو» در خط ویژه/ دستور دادستان کل کشور برای تجمیع پرونده های پراکنده