مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-20سياسي

شهرداری عقب ماندگی پروژه تصفیه خانه پسآب سمنان را جبران کند


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: جبران عقب ماندگی زمان بندی اجرای پروژه تصفیه خانه پسآب شهر سمنان برای سرعت بخشیدن به روند اجرایی عملیات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان صبح امروز در جلسه بررسی آخرین وضع اجرای طرح تصفیه خانه پسآب شهر سمنان اظهار کرد: تصمیم شهردار و حمایت شورای شهر سمنان در زمینه تصفیه خانه پسآب، بسیار هوشمندانه و آینده نگرانه است.

وی اضافه کرد: استفاده از بازتولید پسآب شهر سمنان، امری بسیار حائز اهمیت است که در آینده به موضوعی ضروری و ارزشمند تبدیل خواهد شد و نیاز است از امروز توجه جدی به آن صورت گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: حمایت قاطعانه دستگاه نظارتی از شهرداری در راستای اجرای هرچه سریع تر پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر سمنان در راستای بازتولید آب نیز امری بسیار ارزشمند است.

حمیدی افزود: با اجرا و ارتقای تصفیه خانه فاضلاب شهر سمنان، می توان از خروجی آن برای تأمین بخشی از آب موردنیاز صنعت و همچنین آب موردنیاز مدیریت فضای سبز شهری شهرداری سمنان بهره برد.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام آمادگی جدی شهرداری و شورای شهر سمنان در خصوص ادامه و به اتمام رساندن پروژه تصفیه خانه پسآب شهر سمنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری عقب ماندگی پروژه تصفیه خانه پسآب سمنان را جبران کند

شهرداری عقب ماندگی پروژه تصفیه خانه پسآب سمنان را جبران کند