مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-20اقتصادي

نکات مهم اجاره سوییت و اقامتگاه در شهر بندر عباس


اگر قصد سفر به بندر عباس را دارید به شما توصیه می کنیم که قبل از سفر خود به صورت آنلاین اقامتگاه خود را رزرو کنید تا از مدت زمان سفر خود لذت ببرید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی به صورت آنلاین برای شما آرامش و راحتی را به ارمغان خواهد آورد، علاوه بر این باعث صرفه جویی در وقت و پول شما نیز می شود.

اصلی ترین دلایل سفر به بندرعباس در زمان اجاره سوییت در بندرعباس به شما توصیه می کنیم نزدیکی به مراکز خرید را فراموش نکنید.

رونق بازار و مراکز تجاری در این شهر از مهم ترین دلایل حضور سالانه مسافران در بندر عباس به شمار می رود.

دسترسی بندرعباس به آب های نیلگون خلیج فارس، اسکله های تجاری و البته وجود بنادر متعدد باعث شده تا بازار این شهر زیبا از رونق اقتصادی برخوردار باشد.

از جمله مهم ترین مراکز تجاری این شهر می توان به مرکز تجاری ستاره شهر، مجتمع تجاری ستاره جنوب، مرکز خرید زیتون و البته مرکز خرید نیلی اشاره کرد.

اما اگر می خواهید همراه با خرید از فضاهای تاریخی بندر عباس دیدن کنید، ما به شما توصیه می کنیم تا از حجره های بازار سنتی بندرعباس و البته بازار اوزی ها و لاری ها دیدن کنید.

در این بازارها علاوه بر یافتن محصولات و صنایع دستی بندر عباس و سوغاتی های منحصر به فرد این شهر می توانید بافت سنتی بازار قدیمی شهرهای جنوبی ایران را نیز ببینید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات مهم اجاره سوییت و اقامتگاه در شهر بندر عباس

نکات مهم اجاره سوییت و اقامتگاه در شهر بندر عباس