مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-20پزشكي

13 درصد جمعیت رفسنجان واکسن نزده اند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: تاکنون 87 درصد جمعیت بالای 12 سال در رفسنجان و انار حداقل یک نوبت واکسن را دریافت کرده اند و این موضوع به این معنی است که 13درصد از افراد گروه هدف هیچگونه واکسنی دریافت نکرده اند.

- احمد جمالی زاده صبح امروز 29 آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با واکسیناسیون گسترده عمومی و همزمان با سراسر کشور، پس از مدت ها شهرستان رفسنجان از وضعیت قرمز و نارنجی خارج شده است.

وی در خصوص عادی انگاری هشدار داد و بیان کرد: متاسفانه با کاهش بیماری کرونا شاهد عادی انگاری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم که زنگ خطری برای بروز موج های بعدی خواهد بود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خاطرنشان کرد: تا کنون 87 درصد جمعیت بالای 12 سال در رفسنجان و انار حداقل یک نوبت واکسن را دریافت کرده اند یعنی 13درصد از افراد گروه هدف هیچگونه واکسنی دریافت نکرده اند.

به گفته وی 74 درصد جمعیت رفسنجان و انار نیز دو نوبت را و حدود 12 هزار نفر هم دوز سوم را تزریق کرده اند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان رفسنجان تصریح کرد: علیرغم اینکه برخی از افراد نوبت دوّم واکسن آن ها فرا رسیده ولی مراجعه نکرده اند که باید توجه داشت یک نوبت واکسینه شدن اثر کاملی ندارد لذا در اولین فرصت ممکن مراجعه کرده و نوبت دوّم را تزریق کنند تا ایمنی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 درصد جمعیت رفسنجان واکسن نزده اند

13 درصد جمعیت رفسنجان واکسن نزده اند