مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 06:502021-12-20سياسي

کمترین میزان پرونده ها در دستگاه قضایی استان مربوط به جرائم مطبوعاتی است


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: بخش عمده ای از رسانه های استان معتقد به قانون بوده و ارزش ها و حرمت ها را حفظ می کنند و بر این اساس کمترین میزان پرونده ها در دستگاه قضایی استان مربوط به جرایم مطبوعاتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل الهی در آیین تحلیف اعضای هیات منصفه استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: وظیفه مطبوعات اطلاع رسانی درست و شفاف است اگر اطلاع رسانی درست و دقیق نباشد مردم نمی توانند تحلیلی صحیح از امور داشته باشند وی ادامه داد: مطبوعات می توانند زمینه فکری در خصوص مسایل فرهنگی و سیاسی و اجتماعی در ذهن مردم ایجاد کند و زمانی می تواند اطلاع رسانی دقیق داشته باشد که معتقد به قانون بوده وارزش ها و حرمت ها را حفظ کند.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی بیان کرد: اگر خدایی نکرده رسانه ای باشد که قانون را قبول نکند و یا به نحوی بر اساس علاقه مسایل را تفسیر به رای کند نمی تواند دیدگاه مناسبی در جامعه ارائه کند.

وی افزود: خوشبختانه بخش عمده ای از رسانه های استان بسیار خوب هستند، عمده آنها معتقد به قانون بوده و ارزش ها و حرمت ها را حفظ می کنند.

خلیل اللهی خاطرنشان کرد: کمترین میزان پرونده ها در دستگاه قضایی استان مربوط به جرایم مطبوعاتی است هرچند دیدگاه دستگاه قضایی این است که با ارجاع پروندهای به شوراها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمترین میزان پرونده ها در دستگاه قضایی استان مربوط به جرائم مطبوعاتی است

کمترین میزان پرونده ها در دستگاه قضایی استان مربوط به جرائم مطبوعاتی است