مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-20ورزشي

با انتخاب درست، کودکان خود را به قهرمان ورزشی تبدیل کنیم


کارشناس ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: رشته های ورزشی مادر اگر زیر نظر مربی های خوب آموزش داده شوند باعث رشد همه فاکتورهای آمادگی جسمانی و افزایش مهارت آموزی در کودکان خواهند شد.

- ایسنا/زنجان کارشناس ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: رشته های ورزشی مادر اگر زیر نظر مربی های خوب آموزش داده شوند باعث رشد همه فاکتورهای آمادگی جسمانی و افزایش مهارت آموزی در کودکان خواهند شد.

سونیا لطف اللهی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با ورزش اصولی برای کودکان با بیان اینکه در هر دوره سنی (کودکی، نونهالی، نوجوانی و .

) معضلات و چالش های مختلفی برای حفظ افراد در رشته ورزشی وجود دارد، اظهار کرد: کودکان در سنین کم توانایی تصمیم گیری درست برای شروع یک رشته ورزشی را ندارند و علایق و استعدادهای آن ها نیز خود را نشان نداده است و اکثراً پدر و مادر برای کودک خود تصمیم می گیرند؛ در نتیجه ممکن است کودکانی که از سنین پایین یک ورزش را شروع کرده اند، پس از گذشت چندسال آن را رها کنند.

وی افزود: بهتر است والدین، کودکانی که توانایی تصمیم گیری درست را ندارند و استعداد خود را به خوبی نشان نداده اند را در رشته های ورزشی مانند دو و میدانی و ژیمناستیک که ورزش های مادر هستند، ثبت نام کنند، زیرا این ورزش ها به رشد سریع کودکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با انتخاب درست، کودکان خود را به قهرمان ورزشی تبدیل کنیم

با انتخاب درست، کودکان خود را به قهرمان ورزشی تبدیل کنیم