مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-20فرهنگي

راهیابی 5 اثر از همدان به بیست و چهارمین جشنواره ملی شعر دفاع مقدس


مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان از راهیابی پنج اثر از همدان به بیست و چهارمین جشنواره ملی شعر دفاع مقدس خبر داد.

- محمد برخوردار؛ مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس از منتخبین فراخوان دهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: امیرعلی سلیمانی، مریم کاظمی و ریحانه نوری نفرات اول تا سوم این جشنواره انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه زیبا حسینی و نرگس شعبانی مورد تقدیر قرار گرفتند گفت: در این جشنواره در مجموع 400 اثر به دبیرخانه استانی ارسال شد که پنج اثر آن انتخاب و به بیست و چهارمین جشنواره ملی شعر دفاع مقدس ارسال شد.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه داوری این دوره از جشنواره به عهده مریم استان شد.

وی با بیان اینکه لیلا گودرزیان فرد با عنوان داستان فصل سنجدها نفر دوم و فاطمه بگزاده با عنوان داستان به نام علیرضا نفر سوم شدند خاطرنشان کرد: مهسا مظفری با عنوان داستان مرد و قولش ، مسعود ویژه با عنوان بمبی که عمل نکرد و الهه افضلی با عنوان تن به آب ، مریم مهدوی حرمت با عنوان دوست ناخوانده شایستگان تقدیر این دوره از جشنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 5 اثر از همدان به بیست و چهارمین جشنواره ملی شعر دفاع مقدس

راهیابی 5 اثر از همدان به بیست و چهارمین جشنواره ملی شعر دفاع مقدس