مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 06:202021-12-20بين الملل

درخواست پارلمان عربی برای تشکیل کمیته بین المللی رصد تخلفات در زندان های اسراییل


کمیته فلسطین در پارلمان عربی تشکیل کمیته ای بین المللی برای رصد موارد نقض حقوق بشر در زندان های رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

- کمیته فلسطین در پارلمان عربی تشکیل کمیته ای بین المللی برای رصد موارد نقض حقوق بشر در زندان های رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت صدی البلد، کمیته فلسطین در پارلمان عربی حمایت از طرح صلحی که محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل اراده کرده و نیز تشکیل یک کمیته حقیقت یاب در سازمان ملل برای رصد موارد نقض حقوق بشر در زندان های رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

این درخواست در پیش نویس قطعنامه ای درباره آخرین تحولات اراضی فلسطینی ها مطرح شد که کمیته فلسطین در نشست خود در امان، پایتخت اردن به ریاست عادل بن عبدالرحمان العسومی، رییس پارلمان عربی آن را تصویب کرد.

کمیته یاد شده بر حمایت خود از طرح صلح محمود عباس و طرح اقدام در دو سطح آفریقا و اروپا برای حمایت از حقوق ملت فلسطین تاکید و اعلام کرد پیشنویس قطعنامه یاد شده را در نشست 23 دسامبر جاری پارلمان عربی در اردن ارائه خواهد کرد.

طبق بیانیه پارلمان عربی، کمیته مذکور تحولات مساله فلسطین و وضعیت اراضی اشغالی را بررسی کرده و به تلاش ها و اقدامات پارلمان عربی برای حمایت از مساله فلسطین در محافل بین المللی که آخرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست پارلمان عربی برای تشکیل کمیته بین المللی رصد تخلفات در زندان های اسراییل

درخواست پارلمان عربی برای تشکیل کمیته بین المللی رصد تخلفات در زندان های اسراییل