مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 06:052021-12-20سياسي

پویش «یلدای فاطمی» در مازندران برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تسلیت ایام فاطمیه گفت: پویش یلدای فاطمی با قرائت خانوادگی حدیث شریف کساء در شهرهای استان برگزار می شود.

- ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری صبح دوشنبه د، گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه پویش یلدای فاطمی با قرائت خانوادگی حدیث شریف کساء در تمامی شهرهای مازندران برگزار می شود، شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و ایام سالگرد شهادت سردار پر افتخار ایران اسلامی و جبهه مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم رزمانش و اولین سالگرد ارتحال علامه مصباح یزدی (ره) را تسلیت گفت.

وی اظهار داشت: پویش یلدای فاطمی همراه با قرائت خانوادگی حدیث شریف کساء در تمامی شهرهای مازندران برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حفظ حرمت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در دورهمی های خانوادگی شب یلدا، افزود: برپایی پویش یلدای فاطمی و قرائت خانوادگی حدیث شریف کساء در آخرین ساعات و لحظات پایانی پاییز 1400 مورد توقع است.

وی ادامه داد: این برنامه در جهت رفع گرفتاری ها و مشکلات و بویژه ریشه کن شدن ویروس منحوس (کووید 19) از جوامع انسانی و اسلامی برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام شکریان امیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت دستگیری از مستضعفان و نیازمندان در این ایام، خاطر نشان کرد: توجه به قشر مستضعف جامعه و مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «یلدای فاطمی» در مازندران برگزار می شود

پویش «یلدای فاطمی» در مازندران برگزار می شود