مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 06:002021-12-20اقتصادي

50 میلیارد تومان برای اجرای طرح راهداری زمستانی هزینه می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 50 میلیارد تومان اعتبار صرف اجرای طرح راهداری زمستانی در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خواهد شد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 50 میلیارد تومان اعتبار صرف اجرای طرح راهداری زمستانی در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خواهد شد.

کلیم الله وثوقی 29 آذر در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل در اردبیل اظهار کرد: 20 میلیارد تومان از این منابع به صورت هزینه های جاری و 30 میلیارد تومان نیز صرف تعمیر و تجهیز ماشین آلات، ناوگان خودرویی راهداری و خرید و دپوی شن، ماسه و نمک شده است.

وی تصریح کرد: در فصل زمستان با توجه به سردسیر بودن مناطق مختلف استان و وجود گردنه های متعدد این طرح تا 15 فروردین سال آینده با همکاری 430 راهدار ادامه خواهد داشت تا در 22 راهدارخانه به هموطنان ارائه خدمات شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در گرامیداشت هفته حمل و نقل و راهداری ما موفق شدیم در مسیرهای مختلف اکیپ های راهداری را راه اندازی کرده و راهدارخانه محور اردبیل – نیر را نیز به مجموع راهدارخانه های استان اضافه کنیم.

وثوقی با بیان اینکه 90 درصد خدمات راهداری مربوط به زیرساخت ها با هدف ارتقا ایمنی و حفظ سلامت رانندگان و مسافران است، افزود: در طرح زمستانی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 میلیارد تومان برای اجرای طرح راهداری زمستانی هزینه می شود

50 میلیارد تومان برای اجرای طرح راهداری زمستانی هزینه می شود