مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 05:502021-12-20سياسي

دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بهاباد افتتاح شد


رییس بسیج دانشجویی دانشگاه یزد در مراسم آغاز بکار دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بهاباد، با اشاره به نقش دفاتر بسیج در مراکز آموزش عالی گفت: - اهمیت دانشجو و بسیج دانشجویی کادرسازی در تراز انقلاب و مطالبه گری همراه با عمل گرایی است.

علی پورمیرزایی در این مراسم با بیان این که فعالیت های این تشکل در راستای تبیین مواضع و دستور مقام معظم رهبری است، افزود: در 42 سال عمر با برکت نظام ، فتنه ها و نقشه های شوم دشمنان با پشتوانه مردمی خنثی شد که نقش بسیج دانشجویی در این بین بی بدیل است.

وی تقویت روحیه مطالبه گری در دانشجویان را یکی از آرمان های این نهاد انقلابی دانست و گفت: دانشجوی بسیجی باید بتواند در همه حوزه ها با بصیرت وارد عمل شود و ضمن حفظ روحیه استکبارستیزی خود زمینه های پیشرفت جامعه و کشور را فراهم کند.

پورمیرزایی با توجه به فعالیت بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد اظهار کرد: این مجموعه را می توان از فعال ترین و پویاترین تشکل های دانشجویی دانشگاه خواند؛ چرا که در تمامی زمینه های فعالیت خود به ویژه در اردوهای جهادی و دیگر فعالیت های دانشگاهی توانست کارنامه ممتازی از خود ارایه کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یزد تصریح کرد: حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یکی از فعالترین حوزه های دانشجویی به شمار می آید که نشان از ورود فعالان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بهاباد افتتاح شد

دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بهاباد افتتاح شد