مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-20اجتماعي

سرقت 2000 عدد علائم و تابلوهای راهداری کرمانشاه طی سال جاری


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از سرقت 2 هزار عدد علائم و تابلوهای راهداری کرمانشاه طی سال جاری خبر داد.

- فریبرز کرمی در گفتگو با اظهار کرد: یکی از عمده مشکلاتی که راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با آن رو به رو بوده موضوع سرقت علائم و تجهیزات حریم راه ها است.

وی افزود: سرقت این علائم راهنمایی و رانندگی سبب بروز حوادث ناگوار تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای سال جاری 400 متر مربع تابلو اطلاعاتی، 2 هزار عدد علائم راهنمایی و رانندگی، 300 متر کابل و 2 هزار و 900 عدد شاخه و پایه گاردریل در استان کرمانشاه به سرقت رفته است.

کرمی با اشاره به اینکه تابلوهایی از جنس پشم شیشه در حال جایگزینی تابلوهای سرقت شده است، گفت: تابلوهای از جنس پشم شیشه بسیار گران تر از تابلوهای فلزی بوده اما به دلیل اینکه فاقد ارزش هستند راهداری استان کرمانشاه در حال جایگزینی تابلوهای سرقت شده با تابلوهای جدید است.

وی بیان کرد: همچنین برای جلوگیری از سرقت ها کابل های مسی با کابل های خود نگهدار هوایی به طول 90 کیلومتر جایگزین شده و از گشت های شبانه راهداری نیز برای کاهش سرقت تجهیزات حریم راه ها استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت 2000 عدد علائم و تابلوهای راهداری کرمانشاه طی سال جاری

سرقت 2000 عدد علائم و تابلوهای راهداری کرمانشاه طی سال جاری