مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 05:152021-12-20اقتصادي

برنامه ریزی برای آبرسانی و رفع تنش آبی 710 روستا در سیستان و بلوچستان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به عدم بارندگی طی پاییز و زمستان سال 1399، از ابتدای امسال تنش های آبی در سطح شهرها و روستاهای استان به شدت افزایش پیدا کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به عدم بارندگی طی پاییز و زمستان سال 1399، از ابتدای امسال تنش های آبی در سطح شهرها و روستاهای استان به شدت افزایش پیدا کرد.

قاسمی در گفت وگو با ایسنا افزود: با توجه به این مهم به منظور گذر از بحران آبی برنامه مدونی برای ارتقای سطح بهره مندی در روستاهای فاقد شبکه و رفع تنش آبی در شهرها و روستاها تدوین شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: برنامه ریزی برای آبرسانی به 205 روستا از محل اعتبارات ملی، 155 روستا در قالب اعتبارات استانی، رفع تنش آبی و 350 روستا در قالب اعتبارات محرومیت زدایی انجام شده است که در صورت تخصیص 100 درصدی اعتبارات، میزان آبرسانی و رفع تنش آبی تا پایان سال مالی به 710 روستا خواهد رسید.

وی بیان کرد: به رغم اینکه بیش از 70 درصد آن از محل اسناد خزانه اسلامی بود، بالغ بر 920 کیلومتر لوله گذاری در سطح استان انجام شد، به 400 روستای فاقد شبکه آب، آبرسانی صورت گرفت، 530 روستا رفع تنش آبی شده و 26 روستا نیز به شبکه آب بهداشتی متصل شدند و شاخص بهره مندی از آب ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای آبرسانی و رفع تنش آبی 710 روستا در سیستان و بلوچستان

برنامه ریزی برای آبرسانی و رفع تنش آبی 710 روستا در سیستان و بلوچستان