مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 02:252021-12-19سياسي

سرمایه های سوخته در حوزه اجتماعی را احیا می کنیم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه در سالیان اخیر فرصت سوزی در کشور شد و اعتماد عمومی مردم پایین آمد، گفت: باید سرمایه اجتماعی تقویت شود و درصدد هستیم در حوزه اجتماعی سرمایه گذاری ویژه ای انجام دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در مراسم معارفه مدیرکل امور اجتماعی استانداری اصفهان اظهار داشت: نظام ما به یک نظام جمهوری مبتنی بر مردم سالاری دینی است، جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی در هیچ کجای دنیا نداریم، در جمهوری اسلامی مؤلفه های قدرتی وجود دارد که هیچگاه نباید تضعیف شود و همیشه باید تقویت شود.

وی با بیان اینکه هر کشوری مؤلفه های قدرتی دارد، افزود: توان نظامی و علمی از مؤلفه های قدرت است، اگر کشوری دموکراسی داشته باشد که مردم در سرنوشت خود سهیم باشند، این مؤلفه قدرت است، بنابراین مردم در نظام و پشتیبانی از آن یکی از بزرگ ترین مؤلفه های قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند.

جان نثاری با بیان اینکه هر چه توطئه از اول انقلاب تاکنون بوده است توسط قدرت مردم حل شده است که بزرگ ترین آن جنگ بود، گفت: با آن توان نظامی صدام و پشتیبانی بیش از 40 کشور از او، با قدرت مردم این جنگ را به پایان بردیم، وقتی مردم در صحن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه های سوخته در حوزه اجتماعی را احیا می کنیم

سرمایه های سوخته در حوزه اجتماعی را احیا می کنیم