مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 20:552021-12-19اقتصادي

پیش بینی استقرار 60 هزار نفر در شهر جدید ایوانکی


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان از پیش بینی استقرار بیش از 60 هزار نفر در شهر جدید ایوانکی در افق بلندمدت خبر داد و گفت: شهر جدید ایوان کی از طریق ظرفیت های ساخت و ساز پروژه ها و طرح های مسکن سازی، - توان ایفای نقش موثر در تحقق مطلوب جهش تولید مسکن در استان را دارد.

حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در جلسه بررسی آخرین وضعیت پیشرفت روند اجرایی آماده سازی اراضی شهر جدید ایوان کی با بیان اینکه جلسه بسیار خوب و بازدید موثری امروز از شهر جدید ایوان کی انجام گرفت که در تصمیم گیری ها در کمیسیون ماده 5 تاثیر گذار خواهد بود، اظهار کرد: ضرورت دارد تا در طرح جامع و تفضیلی به صورت موضعی و موقت در راستای تسریع در ساخت و ساز ها در شهر جدید ایوان کی، مصوبات لازم در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: در خصوص فرآهم سازی زیرساخت های شهر جدید ایوان کی نیز اقدامات موثر صورت می گیرد.

حمیدی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های دولت، تامین مسکن برای جامعه محروم و کارگری است که در راستای تحقق اولویت دولت و طرح جهش تولید مسکن، شهر جدید ایوان کی می تواند به صورت مطلوب مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: یکی از برجسته ترین پروژه های سطح کشور که می تواند برنامه طرح جهش تولید مسکن را جامع عمل بپوشاند، شهر جدید ایوان کی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی استقرار 60 هزار نفر در شهر جدید ایوانکی

پیش بینی استقرار 60 هزار نفر در شهر جدید ایوانکی