مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 20:352021-12-19دانش

برپایی نمایشگاه پژوهش هسته های فن آور در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج


نمایشگاه پژوهش هسته های فن آور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با همکاری پارک علم و فناوری این استان کهگیلویه و بویراحمد برپا شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نمایشگاه پژوهش هسته های فن آور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با همکاری پارک علم و فناوری این استان کهگیلویه و بویراحمد برپا شد.

رحیم اکرامی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه گفت: به مناسبت هفته پژوهش و فناوری نمایشگاه پژوهش هسته های فناور دانشگاه آزاد یاسوج با 8 غرفه و با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا فردا برای بازدید عموم باز است افزود: دو تا از این غرفه ها در نمایشگاه محصولات فناوری خود را به مرحله تجاری سازی و تولید انبوه رساندند.

اکرامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد استان تاکنون 15 قرارداد با هسته های فناور اعضای هیئت علمی و فارغ التحصیلان منعقد کرده است اظهارکرد: 8مورد از این هسته های فناور فعال است و در آستانه شروع فعالیت های خود برای تولید هستند که دو تا از آن ها به مرحله تجاری سازی و تولید انبوه رسیده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از رسالت های مهم دانشگاه در راستای سند تحول و تعالی بحث نوآوری فناوری و کارآفرینی است، خاطرنشان کرد: در 6 ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه پژوهش هسته های فن آور در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

برپایی نمایشگاه پژوهش هسته های فن آور در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج