مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 19:202021-12-19اقتصادي

حل مسئله بیکاری در بهارستان آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد


فرماندار بهارستان با تاکید بر ظرفیت مطلوب شهرستان در حوزه اشتغال گفت: حل مسئله بیکاری در بهارستان آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد.

- ، عبدالله نوحی عصر یکشنبه در کارگروه اشتغال بهارستان با اشاره به محور اساسی ایجاد اشتغال اظهار داشت: حل مسئله اشتغال در شهرستان باعث کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد چرا که آسیب هایی مانند طلاق و اعتیاد رابطه مستقیمی با بیکاری دارد.

وی ظرفیت اشتغال بهارستان را بسیار مطلوب دانست و بیان کرد: دستیابی به سهمیه ایجاد اشتغال در شهرستان به هیچ عنوان دور از انتظار نیست و با وجود 21 هزار واحد صنفی و صنعتی در شهرستان اشتغالزایی را می توان رونق داد.

فرماندار شهرستان بهارستان با تاکید بر ظرفیت استارت آپ ها در شهرستان افزود: در حوزه فضای مجازی و فناوری به دلیل تغییر شیوه های زندگی ایجاد و فرصت های شغلی در این حوزه ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

نوحی به آموزش محله محور و اشتغال خانگی در بهارستان اشاره کرد و گفت: گروه های جهادی برای آموزش اشتغال و خرید محصولات از تولیدکنندگان اعلام آمادگی کردند و می توان از ظرفیت آنها بهره مند شد.

وی بر ایجاد شغل پایدار در شهرک های صنعتی تاکید کرد و افزود: حرکت جمعی برای ایجاد شغل مناسب و فضای کسب و کار درخور و شایسته برای مردم از دغدغه های اساسی دولت انقلابی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مسئله بیکاری در بهارستان آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد

حل مسئله بیکاری در بهارستان آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد